Δημοτική Επιχείρηση Ύδρευσης Αποχέτευσης Νάουσας (Δ.Ε.Υ.Α.Ν.)

Πληροφορίες επεξήγησης τιμολογίου

  1. Εδώ μπορείτε να δείτε την ημερομηνία εκτύπωσης του λογαριασμού σας καθώς και το διάστημα της χρέωσης.
  2. Σε αυτό το πλαίσιο αναγράφονται τα στοιχεία του υπόχρεου.
    Όνομα-επώνυμο, πατρώνυμο, οδός και είδος τιμολογίου ( οικία, κατάστημα κ.τ.λ)
  3. Στο συγκεκριμένο πλαίσιο αναγράφονται τα στοιχεία του παραλήπτη. Όνομα-επώνυμο, πατρώνυμο, οδός, πόλη, ταχυδρομική θυρίδα.
  4. Στο γαλάζιο πλαίσιο αναγράφεται η περίοδος πάγιων τελών (ημερομηνίες). Το γκρι πλαίσιο επεξηγεί το είδος του τιμολογίου (οικιακό, επαγγελματικό, με ή χωρίς αποχέτευση κ.τ.λ.)
    Στα κίτρινα πλαίσια αναγράφονται ο αριθμός του υδρομέτρου σας και ο κωδικός καταναλωτή.
  5. Η πράσινη γραμμή επεξηγεί την περίοδο καταμέτρησης των υδρομέτρων σε συνδυασμό με τις αντίστοιχες ενδείξεις.
    Τέλος, αναφέρεται η κατανάλωση σε κυβικά νερού και η τελική σας χρέωση.
  6. Σε αυτό το σημείο του λογαριασμού αναφέρεται ο κωδικός ανάθεσης ΔΙΑΣ ( σε περίπτωση εξόφλησης του λογαριασμού μέσω πάγιας εντολής σε τράπεζα.) Έπειτα, ο κωδικός πληρωμής μέσω ΔΙΑΣ ( σε περίπτωση εξόφλησης του λογαριασμού ηλεκτρονικά). Παρακάτω και μόνο σε περίπτωση υπερκατανάλωσης θα αναγράφεται η αξία αυτής μετά από την προβλεπόμενη έκπτωση.
  7. Στο σημείο αυτό θα βρείτε την ανάλυση του λογαριασμού σας, το τελικό ποσό και την ημερομηνία λήξης πληρωμής του.

 

Ταυτοποίηση πελατών

Κάντε σήμερα την ηλεκτρονική σας εγγραφή στην εφαρμογή της ΔΕΥΑΝ για να έχετε πρόσβαση στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες. Η διαδικασία εγγραφής και ταυτοποίησής σας γίνεται σε 3 απλά βήματα:

  1. Συμπληρώστε τα στοιχεία σας στην ηλεκτρονική φόρμα εγγραφής
  2. Επιβεβαιώστε το e-mail σας ακολουθώντας τον σύνδεσμο που θα σας στείλουμε
  3. Προσκομίστε τα δικαιολογητικά που θα σας ζητηθούν στα κεντρικά γραφεία της ΔΕΥΑΝ

Με την εγγραφή σας στην εφαρμογή της ΔΕΥΑΝ, έχετε πρόσβαση στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες της επιχείρησης:

  • Άμεση ενημέρωση για τακτικές και έκτακτες διακοπές ύδρευσης που θα γίνουν στην περιοχή σας
  • Υποβολή ερωτήματος/παραπόνου και αναφορά προβλημάτων
  • Ενημέρωση για τις οικονομικές σας οφειλές και την καρτέλα του λογαριασμού σας
  • Ενημέρωση για την πορεία της ρύθμισής σας και το υπόλοιπό της
  • Παραλαβή του λογαριασμού σας σε ηλεκτρονική μορφή (προσεχώς)

 

×

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για τη διάκριση των επισκεπτών. Για να αποδεχθείτε την τοποθέτηση cookies, επιλέξτε
Πολιτική cookies