Δημοτική Επιχείρηση Ύδρευσης Αποχέτευσης Νάουσας (Δ.Ε.Υ.Α.Ν.)

Επιδιόρθωση βλάβης - Οδός Χατζηγρηγοριάδη

ΑΝΑΡΤΗΘΗΚΕ: Πέμπτη 4 Σεπτεμβρίου 2025 ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ: ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ

Μία ακόμη ενδεικτική περίπτωση των προβλημάτων στα δίκτυα της ΔΕΥΑΝ εξαιτίας των οποίων δημιουργούνται  καθυστερήσεις στον προγραμματισμό των εργασιών και την αποκατάσταση βλαβών.

Η φαινομενικά, βλάβη ρουτίνας στην οδό Χατζηγρηγοριάδη μπροστά στο “Κένταυρος” fight club εξελίχθηκε σε επίπονη διαδικασία.  

Αρχικά διαπιστώθηκε διαρροή στο υπόγειο του κτιρίου η οποία αντιμετωπίστηκε με τοποθέτηση βάνας και δημιουργία νέας παροχής από το καινούριο δίκτυο.  Παράλληλα εντοπίστηκε και δεύτερη διαρροή  στον κεντρικό αγωγό του παλαιού δικτύου η οποία αποκαταστάθηκε άμεσα.

Απρόβλεπτη καθυστέρηση προκάλεσε φραγμένο, λόγω συσσώρευσης φερτών υλικών (λάσπη, άμμος και μπάζα), σημείο στο κεντρικό κομμάτι του τσιμεντένιου αγωγού όπου είχαν δημιουργηθεί βλάβες οι οποίες δεν είχαν αποκατασταθεί επαρκώς ή και ποτέ στο παρελθόν.

Έπειτα από πολλές προσπάθειες επί δύο συνεχόμενες μέρες τα συνεργεία της  ΔΕΥΑΝ κατάφεραν να επαναφέρουν την κανονική ροή των ομβρίων υδάτων ενώ στο σημείο τοποθετήθηκε φρεάτιο 40x40 ώστε να υπάρχει η δυνατότητα περαιτέρω επεμβάσεων εάν αυτό κριθεί απαραίτητο.

Συνεχίζουμε να επιλέγουμε τις ολοκληρωμένες λύσεις αντί τα μπαλώματα καθώς και  την διαφάνεια στην ενημέρωση. 

 

Ο πρόεδρος της ΔΕΥΑΝ

Νίκος Κουτσογιάννης

 

Ταυτοποίηση πελατών

Κάντε σήμερα την ηλεκτρονική σας εγγραφή στην εφαρμογή της ΔΕΥΑΝ για να έχετε πρόσβαση στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες. Η διαδικασία εγγραφής και ταυτοποίησής σας γίνεται σε 3 απλά βήματα:

  1. Συμπληρώστε τα στοιχεία σας στην ηλεκτρονική φόρμα εγγραφής
  2. Επιβεβαιώστε το e-mail σας ακολουθώντας τον σύνδεσμο που θα σας στείλουμε
  3. Προσκομίστε τα δικαιολογητικά που θα σας ζητηθούν στα κεντρικά γραφεία της ΔΕΥΑΝ

Με την εγγραφή σας στην εφαρμογή της ΔΕΥΑΝ, έχετε πρόσβαση στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες της επιχείρησης:

  • Άμεση ενημέρωση για τακτικές και έκτακτες διακοπές ύδρευσης που θα γίνουν στην περιοχή σας
  • Υποβολή ερωτήματος/παραπόνου και αναφορά προβλημάτων
  • Ενημέρωση για τις οικονομικές σας οφειλές και την καρτέλα του λογαριασμού σας
  • Ενημέρωση για την πορεία της ρύθμισής σας και το υπόλοιπό της
  • Παραλαβή του λογαριασμού σας σε ηλεκτρονική μορφή (προσεχώς)

 

×

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για τη διάκριση των επισκεπτών. Για να αποδεχθείτε την τοποθέτηση cookies, επιλέξτε
Πολιτική cookies